sobota, 2 listopada 2013

6


pieczona z mango kasz jaglana; z jogurtem naturalnym i wiórkami kokosa

O tyle co mamie nie zasmakowało dla mnie było bardzo dobre. Według niej trochę za mdłe dla mnie egzotyczne połączenie kokosa i mango idealnie się skomponowało. 




Wczoraj przed pójściem na cmentarz kupiłam mały znicz. Pojechałam i wróciłam z nim. Chciałam zapalić go na grobie kogoś o kim rodzina zapomniała, ale nie było żadnego 'opuszczonego' grobu. Na całym cmentarzu, na wszystkich pomnikach było pełno zniczy, kwiatów. Piękne. Aż ciepło się robi w sercu.





5 komentarzy:

  1. u mnie niestety sporo grobów, o których nikt nie pamięta... to przykre..

    OdpowiedzUsuń
  2. I u mnie również sporo zapomnianych grobów, zapaliłam na nich znicz i zmówiłam modlitwę.
    Egzotyczne smaki są pyszne ;) Idealne na jesienny poranek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mango i kokos to świetne połączenie, ale z kaszą jaglaną jeszcze nie jadłam: )

    OdpowiedzUsuń
  4. jaglana zapiekana z kokosem musiała pysznie smakować !

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo miłe z Twojej strony że chciałaś zapalić znicz na zapomnianym grobie - masz dobre serce ;)
    A co do jaglanki jak mamie nie smakowało to ja chętnie zjem jej porcję ! :)

    OdpowiedzUsuń